HTML

Utolsó kommentek

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Mint írtam nem nem baj ha nem olvassa senki elég ha é... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • Alexxander: Szia Dina! bocs, hogy nem válaszoltam az előzőre. de őszintén szólva nem sok mondanivalóm van már ... (2011.02.09. 17:58) Menekülő foglyok
  • dina:(: "Istenem! Miért nincs két életem"... tartja a dal.. hát nekem elég lenne egy is egy élhető élet...... (2011.02.09. 00:52) Menekülő foglyok
  • Utolsó 20

Dalszövegek

Make you really free

" a változás képtelensége sok szempontból felszabadító: megszabadít többek között attól a sürgetéstől is, hogy változzunk és változtassunk. Az, hogy elfogadjuk, képtelenek vagyunk a változásra, egyfajta vigaszt is jelenthet: senki sem kivétel, mindenkinek az a sorsa, hogy az legyen, aki. Olyan ez, akár egy ítélet, de magába foglalja a kegyelem lehetőségét is." - Todd Solondz

Amiről beszéltünk...

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Min... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • dina:(: @Alexxander: Hát akkor ennyi, nincs kiút... ninc... (2010.07.29. 00:23) Néma kiáltás
  • nbt (törölt): Ez nagyon szép. Nem tudok mit hozzátenni, tökél... (2009.02.28. 16:24) Most

2008.11.23. 14:59 Alexxander

Változunk

Lassan egy éve, hogy megnyitottam a blogom. Még mindig tisztán emlékszem minden akkori gondolatomra. Hogy is lehetne azokat elfelejteni!?

De most már nyugodtan tekintek vissza rájuk, mert okultam belőlük, végre föléjük kerekedtem. Nem gyűrnek maguk alá többé.

Az ezredik seb után az ezeregyedik már nem fáj. Ha pedig újabb pofont kapok az élettől, azon már csak gúnyosan mosolygok. Hisz nincs mit vesztenem, nincs semmi, ami miatt keseregnem kellene.

Nincs többé mélabús szomorúság, nincs több szenvedés. Csak a  dac van, a megvetés, s a cinikus mosoly, mellyel fityiszt mutatok ... az életnek.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://darksilence.blog.hu/api/trackback/id/tr24784236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sohaország 2008.11.26. 13:00:42

Először arra gondoltam, gratulálok ahhoz, hogy megtaláltad önmagad...aztán hiányérzetem támadt.
Az örömökről, szépségről, boldogságról nem esett szó ugyanis.
A leírt érzelmek mind negatívak, amelyek adhatnak erőt, de ez inkább (ön)romboló erő.
De ne add fel a keresést, egy nagy lépést már megtettél a kivezető úton.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.11.26. 13:37:54

Nincs több keresés... nincs mit keresni!
Megvagyok! A boldogság ellentéte vagyok!Ennek születtem, ennek kell lennem... más egyszerűen nem lehetek.

sohaország 2008.11.26. 16:35:22

Ha mindezt el tudod fogadni, az is egy fajta kiút.
Nem biztos, hogy a legjobb, de ezt is meg kell becsülni. :)

nem · http://nembiromtovabb.blogol.hu 2008.12.08. 20:51:44

hmm asszem értelek valamilen szinten, bár nem tudom, hogy én el fogok-e idiáig jutni..
jó a blogod, nem vidám, de tetszik, szurkolok azért, hogy boldog legyél!
süti beállítások módosítása