HTML

Utolsó kommentek

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Mint írtam nem nem baj ha nem olvassa senki elég ha é... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • Alexxander: Szia Dina! bocs, hogy nem válaszoltam az előzőre. de őszintén szólva nem sok mondanivalóm van már ... (2011.02.09. 17:58) Menekülő foglyok
  • dina:(: "Istenem! Miért nincs két életem"... tartja a dal.. hát nekem elég lenne egy is egy élhető élet...... (2011.02.09. 00:52) Menekülő foglyok
  • Utolsó 20

Dalszövegek

Make you really free

" a változás képtelensége sok szempontból felszabadító: megszabadít többek között attól a sürgetéstől is, hogy változzunk és változtassunk. Az, hogy elfogadjuk, képtelenek vagyunk a változásra, egyfajta vigaszt is jelenthet: senki sem kivétel, mindenkinek az a sorsa, hogy az legyen, aki. Olyan ez, akár egy ítélet, de magába foglalja a kegyelem lehetőségét is." - Todd Solondz

Amiről beszéltünk...

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Min... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • dina:(: @Alexxander: Hát akkor ennyi, nincs kiút... ninc... (2010.07.29. 00:23) Néma kiáltás
  • nbt (törölt): Ez nagyon szép. Nem tudok mit hozzátenni, tökél... (2009.02.28. 16:24) Most

2008.07.22. 09:11 Alexxander

Tûnj el!

Itt vagyok, és itt leszek
Jól tudom, mikor mit teszek
Minden éjjel, minden nap
Megjelensz, és itt maradsz

A magány tönkre tesz
De belõled így sem kérek
Ne beszélj arról, mi a jó
Én nem vagyok neked való

Tûnj el és keress mást
Lehet, hogy nálam jobbat találsz
Hidd el, ez jó tanács
Tûnj el, és keress mást

Hittem neked, és meséltem
Egy üres fejet becéztem
Mért kellett hinnem, hogy bízhatok
Végre a hátam mögé láthatok

Nem kell, hogy rám találj
Választ várj, és szólj hozzám
Ne beszélj arról, mi a jó
Én nem vagyok neked való

Tûnj el és keress mást
Lehet, hogy nálam jobbat találsz
Hidd el, ez jó tanács
Tûnj el, és keress mást

(Zanzibar)

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://darksilence.blog.hu/api/trackback/id/tr100579424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit 2008.07.22. 20:34:23

Túl komolynak tűnik. Mi a legrosszabb, ami történhet veled? Mármint, ha álmodozol, ha kiélvezed a pillanatokat. A pillanatok is több mint a semmi! A kevés is több, mint a semmi, ha már sok nem lehetséges, lényegtelen milyen okból!
Bocs, ha nem egyértelműen fogalmazok, de talán nem is kell! Annak szól, aki érti. Szerintem te érted!

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.07.23. 08:42:56

...ezek az atkozott pillanatok meggyengitenek, mert azt hiszem, hogy ha egy van akkor lesz több is...pedig NEM. Ismet csak alamodozok..pedig SEMMI nem valtozott, nem valtozik, nem fog valtozni.
S mindezzel csak annyit erek el , hogy ujra zokogva alszok el estenkent.... na ez az amiböl elegem van, ez az amiert el akarom tüntetni öket az "eletemböl", mindörökre!
süti beállítások módosítása