HTML

Utolsó kommentek

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Mint írtam nem nem baj ha nem olvassa senki elég ha é... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • Alexxander: Szia Dina! bocs, hogy nem válaszoltam az előzőre. de őszintén szólva nem sok mondanivalóm van már ... (2011.02.09. 17:58) Menekülő foglyok
  • dina:(: "Istenem! Miért nincs két életem"... tartja a dal.. hát nekem elég lenne egy is egy élhető élet...... (2011.02.09. 00:52) Menekülő foglyok
  • Utolsó 20

Dalszövegek

Make you really free

" a változás képtelensége sok szempontból felszabadító: megszabadít többek között attól a sürgetéstől is, hogy változzunk és változtassunk. Az, hogy elfogadjuk, képtelenek vagyunk a változásra, egyfajta vigaszt is jelenthet: senki sem kivétel, mindenkinek az a sorsa, hogy az legyen, aki. Olyan ez, akár egy ítélet, de magába foglalja a kegyelem lehetőségét is." - Todd Solondz

Amiről beszéltünk...

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Min... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • dina:(: @Alexxander: Hát akkor ennyi, nincs kiút... ninc... (2010.07.29. 00:23) Néma kiáltás
  • nbt (törölt): Ez nagyon szép. Nem tudok mit hozzátenni, tökél... (2009.02.28. 16:24) Most

2008.03.07. 00:14 Alexxander

ez vagyok én

Most már emlékszem, igen!  Egyre tisztábban látom, érzem és vágyom: Az én kis sajátbejáratú világomat. Amiben korábban éltem. Amit magamnak teremtettem, ahova az utált világ elől menekültem, és amiben csak én voltam: Én egyedül a világ ellen. Igen, ide vágyom vissza!

Nincs több kétség, csak DÜH és UTÁLAT. Ismét megvetem ezt a nagybetűs VILÁGOT, minden szépségét, minden elemét. Nem nekem teremtetett(ezt felejtettem el), hát minek vágynám.  Nem döngetek tovább olyan ajtót, ami előttem soha nem tárulhat fel. Nem leszek ostoba.  Inkább utálok.

Mégegyszer el nem csábulok. Soha többé nem hagyom magam! Az élet, a sors számomra nem más, mint egy szemét, kegyetlen játék, mely a gyengékre les: Kiszúr veled, majd áltat, csak azért, hogy a földbe tiporhasson... A sors nem igazságos, az életben nincs happy-end. Bár hihetsz a mesékben egy ideig, de annál nagyobbat koppansz.

Erősnek kell lennem, hogy mindezt elviseljem. Mert, ha nem vagyok az, ha kétségeim vannak, akkor elbukok és felörlődök. Erőt pedig csak egy dologból meríthetek, a dühből.

Csak a megvetésből és utálatból felépített váramban tudom mindezt elviselni. ..és igen: Hiba volt ezt elhagynom, belátom. De többet nem fogom, mert végre felfogtam:

ez voltam, ez vagyok, és ez leszek!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://darksilence.blog.hu/api/trackback/id/tr8369207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sosi 2008.03.12. 12:56:14

Kétségtelenül söstét és fájdalamsz szavaid vannak, s mintha ha csak magam hallanám, egy éve. Én már nem vagyok ilyen, pedig az élet nekem és velem is pont olyan, mint ahogy lefestetted, csak én már hagyom, szemlélem, szeretem, perverz de nem számít, útálom, mélyen, ahogy egy elhagyott szerelemes tud útálni, sírva, nevetve, értve és értetlenül. De a düh, az nem olyan jó, nekem legalább is, az extázis, a szétesét ebben a létben jobban értékelem, a harag megesz belűlről, de én nem akarok veszíteni, nem akarok csak azért nem néha boldog lenni és majd elolvadni, csak mert tudom, hogy a következő sarkon akkor pofon vár rám (megint) hogy a fogam is kiesik. Büszkeség és bátorság, ez marad, nekem legalábbis. Nem tudom, jelent ez most neked valamit, de annyira hasonlatos vagy hozzám, hogy olyan mintha önmagamhoz beszélnék, cask egy másik stádumban. Nem tudtam szó nélkül lemenni ez melett.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.03.12. 19:20:13

Furcsa ilyen sorokat olvasni..valóban, mintha önmagam olvasnám. Rájön az ember, hogy az ő világa nem egyedi. Ez pedig egyszerre öröm és egyszerre csalódás is egy kicsit.

"csak én már hagyom, szemlélem, szeretem, perverz de nem számít, útálom, mélyen, ahogy egy elhagyott szerelemes tud útálni, sírva, nevetve, értve és értetlenül."
EZEKET a sorokat olvasva be kell látnom. A düh valóban nem az igazi. Nem a részem, csak egy eszköz a fájdalomcsillapításra..semmi több. Sokkal inkább csak szemlélem ezt az életet, egyszerre szeretve és egyszerre utálva, sírva és nevetve. Ahogy egy egy embertársadtól jövő kellemes mosoly, és egy frusztráló éjszakai gondolat nap mint nap váltja egymást...valóban ilyen ez az egész!

Köszönöm neked ezeket a gondolatokat! köszönöm hogy megosztottad velem!

Sosi 2008.03.13. 15:54:48

Nincs mit, én örülök, hogy nem bántottalak meg vele. Eszembe jutott még valami ezzel a düh és fájdalom meg szomorúság érzéssel kapcsolatban:
Én megtanultam ezt is szeretni, a negatív érzéseimet is szeretni, mert alkotásra és változásra ösztönöznek, töprengésre. De ami a legfontosabb, hogy ameddig érzek, és legyen az jó vagy akár rossz, amíg érzek addig valóságos a létem, meg tudom élni a létem, bejelöl, meghatároz, benne tart a "rendszerben". De amikor semmit nem érzel, csak közöny van benned, az mindennél iszonyatosabb. Számomra legalább is. Amióta éreztem az az üres állapotot, hálás vagyok minden érzésért, még akkor is ha rossz.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.03.14. 18:54:03

"... ameddig érzek, és legyen az jó vagy akár rossz, amíg érzek addig valóságos a létem.."

Ismét a szívemből szóltál!
Legyen csalódás, legyen szenvedés, de legalább tudom, hogy élek, mert ha nem élnék, akkor nem érezném mindezt! Ez vigasztal engem!
S végső soron, ami nem öl meg -ugyebár - az csak erősebbé tesz minket!

A közöny nem egyszerű dolog. A csalódást követő keserűség elől ide menekülne az ember, mert úgy érzi felemésztik őt a gyötrő gondolatok és kínzó érzelmek. Sokszor menekültem én ide, illetve próbáltam magamra erőltetni a közönyt. De végső soron nem tudtam meghazuttolni magam. Nem ment...a világ dolgait nem lehet egyszerúen kirekszteni, főleg ha éled korábbi hétköznapjaidat. Mindig lesz valami, valaki aki - még ha csak egy percre is - de megfog, gondolatokat és érzelmekett ébreszt benned. Olyan ez mint egy feltétlen reflex, hiába próbálod; végső soron nem tudod irányítani...ott van, ott lesz mindig. Taéán csak halványul, de hhez nagyon sok idő kell. Azt hiszem egyetlen út van csak: meg kell tanulni ezeket kezelni, uralni. Csak az a gond, hogy ez nem olyan egyszerű, mint leírni...nem,nem...még sokat kell tanulnom!
süti beállítások módosítása