HTML

Utolsó kommentek

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Mint írtam nem nem baj ha nem olvassa senki elég ha é... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • Alexxander: Szia Dina! bocs, hogy nem válaszoltam az előzőre. de őszintén szólva nem sok mondanivalóm van már ... (2011.02.09. 17:58) Menekülő foglyok
  • dina:(: "Istenem! Miért nincs két életem"... tartja a dal.. hát nekem elég lenne egy is egy élhető élet...... (2011.02.09. 00:52) Menekülő foglyok
  • Utolsó 20

Dalszövegek

Make you really free

" a változás képtelensége sok szempontból felszabadító: megszabadít többek között attól a sürgetéstől is, hogy változzunk és változtassunk. Az, hogy elfogadjuk, képtelenek vagyunk a változásra, egyfajta vigaszt is jelenthet: senki sem kivétel, mindenkinek az a sorsa, hogy az legyen, aki. Olyan ez, akár egy ítélet, de magába foglalja a kegyelem lehetőségét is." - Todd Solondz

Amiről beszéltünk...

  • dina:(: @Alexxander: Szia semmi gond... de tényleg. Min... (2011.02.16. 23:24) Menekülő foglyok
  • dina:(: @Alexxander: Hát akkor ennyi, nincs kiút... ninc... (2010.07.29. 00:23) Néma kiáltás
  • nbt (törölt): Ez nagyon szép. Nem tudok mit hozzátenni, tökél... (2009.02.28. 16:24) Most

2008.09.23. 23:35 Alexxander

Nem kellesz!

Te voltál az álmom, akit dédelgettelek, ápoltalak.Vártam, hogy beteljesülj. S mindhiába. Hisz Te csak áltattál és kínoztál, fájdalmat okoztál.

Foglyod voltam, és még most is az vagyok, de látom már a kiutat: Mert minden nap bánatot teremt, minden nappal erősebb lesz a gyűlölet. S egy szép napon megöllek, s végre szabad  leszek.

S akkor majd nem látlak, nem hallak, nem akarlak, nem vágylak... nem lesz több könny már, nem fogok sírni már.

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://darksilence.blog.hu/api/trackback/id/tr85678456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sohaország 2008.09.26. 09:21:53

Az álmokat nem lehet megölni, még a gyűlölet sem képes rá.
És minél jobban fáj, annál jobban hiányzik.
Milyen jó lenne, ha nem így működnénk! Vagy mégsem?

Edit 2008.10.15. 14:50:36

Csak te áltatod, kínzod magad, és fájdalmat is te okozol saját magadnak! Bezártad magad. Tudom! Mindenki ezt csinálja. Nem vagy csodabogár, csak egy érző, szerető, gyenge ember! És még itt vagy, velünk. Még hallatszik a szíved dobbanása. Lesz olyan, aki elég közel lesz majd hozzád, hogy meghallja! Csak egy kicsit kell neked is akarnod.
Nehéz, a legnehezebb ezen a világon az életet a szabályaival, a születéssel, és a halállal együtt, a szerelemmel, és a szerelem nélkül elfogadni, de már volt előttünk olyan, akinek sikerült.
Majd segítjük egymást, ahogy tudjuk!

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.10.15. 16:36:02

Tudod, ezt a postot lassan már egy hónapja írtam. Azóta viszont más.

Nincsenek már gondolataim, nincs semmi. Most már nem kell azt hazudnom, hogy nincsenek vágyaim, nem kell őket utálnom ... számomra megszüntek.

Edit 2008.10.15. 20:31:34

Tudom, de sokáig gondolkodtam rajta, hogy mivel lehetne egy kicsit felvidítani. És azért tartott ilyen sokáig, mert meg kellett várnom, hogy előtte engem is felvidítson valaki!
Valamint várom a következő bejegyzésed. Ezzel hátha rábírlak arra, hogy ne ez a bejegyzés várjon engem, mikor holnap megint idelátogatok!
süti beállítások módosítása